21vision este o agentie de publicitate full-service axată pe nevoile clienților, nevoi pe care tindem în permanență să le satisfacem la cele mai înalte standarde.

Inițiem și dezvoltăm strategii de marketing, planificăm și implementăm ideile clienților noștri prin intermediul celor mai actuale canale media. Web design, branding, analiza si statistici web.

Proiecte recente

  • Mini Junior Oradea - Magazin articole copii
    +
    Mini Junior
  • Life_Juicer_21vision
    +
    Life Juicer
  • Depozit gresie faianta - import gresie
    +
    DUNCA GROUP
  • timbiero
    +
    Timbiero
  • TRADECENTER Oradea - inchirieri birouri clasa A, conferinte, expozitii
    +
    TRADECENTER Oradea
  • Elite_Life-Hotel_Elite_catalog_by_21vision
    +
    Elite Life
  • Restaurant Olive Oradea - Livrari la domiciliu pizza - 21vision
    +
    Restaurant Olive
  • Pure_gold_by_21vision
    +
    Pure Gold
  • Decocasadesign_by_21vision
    +
    Deco casa design
  • D-_PORTOFOLIU_21VISION_SITE-NOU_PORTOFOLIU_MioMondo_MioMondo_identitate_fb_by_21vision
    +
    Mio Mondo
  • Lioara nutritionist Oradea - Traieste sanatos | 21vision
    +
    Lioara.ro
  • CEJ_Oradea_21vision_agentie_publicitate
    +
    CEJ Oradea

identitate vizuala, logo, branding, design grafic 21vision

Naming – Branding

Un proces complex din activitatea de branding a unui business prin intermediul căruia clienţii îl vor putea identifica cu uşurinţă.

Etapele pe care le parcurgem împreună în procesul de naming:

button-check_basic_blue Analiza competiţiei – analiza pieţei, respectiv analiza competitorilor pentru a vedea ce nume folosesc aceştia şi cât sunt de puternice.
button-check_basic_blue Poziţionarea – identificarea pieţei ţintă, targetarea cu atenţie a acesteia
button-check_basic_blue Dezvoltarea brandului/numelui de brand – se identifică principalele obiective ale numelui în funcţie de poziţionarea aleasă.
button-check_basic_blue Verificarea disponibilităţii atât a domeniilor web, cât şi ca marcă înregistrată.
button-check_basic_blue Testarea – testăm numele în interiorul companiei şi prin intermediul focus-grupurilor.
button-check_basic_blue Realizarea unui slogan.
button-check_basic_blue Protejarea numelui – înregistrarea acestuia la OSIM.

Un nume trebuie să sintetizeze toate trăsăturile unui business, brand sau chiar a unei persoane publice, astfel:

button-check_basic_blue ce comunică – produsul – numele trebuie să identifice clar produsul;
button-check_basic_blue cum comunică – filosofia, valorile – numele are o rezonanţă puternică;
button-check_basic_blue cui comunică – targetarea – identificăm cu precizie publicul ţintă;
button-check_basic_blue de ce comunică – misiunea.

branding, naming, analiza brand, dezvoltare brand, notorietate brand, analiza public, analiza clienti, strategie branding, agentie de publicitate oradea, inregistrare osim oradea, inregistrare domeniu

Ultimele proiecte