21vision este o agentie de publicitate full-service axată pe nevoile clienților, nevoi pe care tindem în permanență să le satisfacem la cele mai înalte standarde.

Inițiem și dezvoltăm strategii de marketing, planificăm și implementăm ideile clienților noștri prin intermediul celor mai actuale canale media. Web design, branding, analiza si statistici web.

Proiecte recente

  • Mini Junior Oradea - Magazin articole copii
    +
    Mini Junior
  • Life_Juicer_21vision
    +
    Life Juicer
  • Depozit gresie faianta - import gresie
    +
    DUNCA GROUP
  • timbiero
    +
    Timbiero
  • TRADECENTER Oradea - inchirieri birouri clasa A, conferinte, expozitii
    +
    TRADECENTER Oradea
  • Elite_Life-Hotel_Elite_catalog_by_21vision
    +
    Elite Life
  • Restaurant Olive Oradea - Livrari la domiciliu pizza - 21vision
    +
    Restaurant Olive
  • Pure_gold_by_21vision
    +
    Pure Gold
  • Decocasadesign_by_21vision
    +
    Deco casa design
  • D-_PORTOFOLIU_21VISION_SITE-NOU_PORTOFOLIU_MioMondo_MioMondo_identitate_fb_by_21vision
    +
    Mio Mondo
  • Lioara nutritionist Oradea - Traieste sanatos | 21vision
    +
    Lioara.ro
  • CEJ_Oradea_21vision_agentie_publicitate
    +
    CEJ Oradea

Sampling oradea campanii promovare

Sampling

Sampling-ul este una dintre cele mai eficiente metode de promovare a unui produs, oferind clientului o interacţiune directă cu produsul pe care doreşte să-l achiziţioneze, fie că este vorba despre o degustare de produse alimentare sau orice altă campanie de sampling.

Această metodă de promovare, se realizează:

button-check_basic_blue în momentul lansării unui produs nou
button-check_basic_blue pe tot parcursul existenţei produsului, cu scopul de a-i creşte cota de piaţă

Avantajele acestui instrument de marketing direct:

button-check_basic_blue costuri reduse
button-check_basic_blue segmentarea publicului ţintă în funcţie de anumiţi indici (vârstă, sex, îmbrăcăminte, etc)
button-check_basic_blue contact direct, atât vizual, cât şi verbal cu potenţialii clienţi
button-check_basic_blue posibilitatea ca promoterul să transmită informaţii suplimentare potenţialului client
button-check_basic_blue oferirea de mostre publicului ţintă, pentru a-i familiariza cu produsul dumneavoastră

21vision implementează campanii de sampling şi activează în locaţii precum:

button-check_basic_blue Indoor: hypermarket-uri / supermarket-uri, centre comerciale, benzinării, cluburi, cafenele
button-check_basic_blue Outdoor: zone pietonale, parcuri, staţiile de autobuz şi tramvai, parcările marilor centre comerciale, respectiv principalele intersecţii

informare stradala, informare supermarket, informare hypermarket, 21vision, agentie de publicitate oradea, promovare oradea, campanie informare, publicitate, target clienti

Ultimele proiecte